plokilista nimittään.Tuollaasta turhanpäiväästä konhotusta, mennähän muka entraamahan jotaki mikä on aiva hyvä ja sitte sotketahan lopunki . Eileenehtoolla sei eres tunnistanu mua, sitte väitti notta mun plokia ei oo hyväksytty viä listalle. Sitte ku ploki löytyy, niin mun kirijootukset kuulemma koski matkaalua ja maailmaa..

Kevät tuli ja tais mennäkki samaa tietä. Pirun kylymä siä ainaki ny on..  pyhänä mä jo meinasin kasvimaata laittaa notta saataas porkkanoota varahin,  mutta hyvä etten viittiny. Taitaa viä keriitä. Pienet kusiaaset ilimestyy taas hyysihin, pitääs muistaa myrkyt ostaa.. Toiskan emäntä sanoo sekoottavansa tomusokuria ja leivinpuluveria, sitä ne vihalaaset kuulemma ahamaa ja sitte halakiaa ku se puluveri turpuaa mahas. Sellaanen eläänten ystävä siä asuu.. vaikka onko se myrkky sitte sen paree, en tiä. Joku myrkky pitääs kehittää pihallekki, isoommat kusiaaset pyörii mukulaan leikkipaikas, teköö vissihin jotaki maanalaasta pesää prunnin kylykehen.

Pahasti alakaa näyttää siltä nottei Tähkää nähärä livenä kesälläkää, ei osu sitte ollenkaa.. kun eivät ny tuu kevähällä eiväkkä kesälläkää tuohon paikkahan mihinä ovat muutaman kerran ollu. Taitavat olla liian tyyrihiä jo, sinne ku ei maharu asiakkahiakaa ku hätinä nelijäsataa. Mutta ei auta ruraata, oon vain iloonen niiren puolesta, vihiroonki rupiavat saamahan palakkaaki työstänsä. Kökkä-pohojalta non tainnu  orkesteria ennemmin pyörittää.

Olisko kellää tietua tulooko syksyksi uutta levyä?