Tuota anoppia varte. Moon sitä mieltä että sillon oikiasti jotaki vialla pääs, kemiat sekaasi tai sähköhommat.

Läheisriippuvaanen se on ainaki. Yrittää teherä ittiänsä tärkiäksi ja korvaamattomaksi..  ja ottaa nokkihinsa ku päriätään ilimanki sen sekaamista.

Ja sitte mua risoo se ku se lupaa mukuloolle kaikenlaasta ja sittei pirä lupauksiansa..  tekis mieli täs yhteyres tietysti piruulla notta varmahan se johtu sen savolaasuuresta, tai sitte karjalaasuuresta, mutta kyllä se taitaa olla aiva sen oma juttu.

Sitte se lukoo kaikenmmailman lehtiartikkelia ja ottaa niistä vain parahat , sopivat kohorat. Sitte esittelöö niitä mulle. Itte ei kuitenkaa nourata oppiansa..

Jos sais jumalattoman satsin jotaki sitaloprammia ja sekaas sen niiren prunnihin...

Kesä tuli. Sais tulla vain vähä vettäki, meillon satanu vissin yhyreksän milliä viimeesen kolomen viikon aikana.

Ai niin..  oon mä ilikiäki. Viinahan son anopin lempiaihe, kuinka pieniki määrä on tuhoosaa ja on se kauhiaa ja kuinka mä saan mukulat pirettyä kairalla tiellä..  ja sitte veretähän sen anhimman mukulan kersat, jokka kuulemma on niin tiukasti pirettyjä notta kyllä niiren käyy hyvin. Notta isänsä vahtii melekeen liianki hyvin.

Anoppi vain ei tierä kaikkia mitä mä tierän..  niin se ilikeys on siinä notta mä toivon että kälyn vanhin flikka jäis anopille kiinni juovuksis olemisesta, mä tierän notta non tulos mökille niis tarkootuksis..  ja viä muuten isänsä luvalla.

Nonni, sain taas myrkyt sisältäni tähän, hyvä niin :-)